Po dlouhém nepřetržitém zákazu provozování klubů nastává změna v protiepidemiologických opatřeních zaváděných z důvodu pandemie nemoci COVID-19. Od pondělí je možné otevřít hudební kluby. Nebude v nich ale možné tancovat a nebude v nich možné zpívat.

Upozorňujeme, že ač článek vypadá jako satirický, je ve skutečnosti založen na pravdivém stavu vládních nařízení a stejně tak citace jsou zde uvedeny pravdivé. Skutečnosti nám však připadaly natolik zábavné, že jsme jej nakonec do sekce Humor zařadili.

Návštěvníci hudebních klubů se budou muset prokazovat potvrzením antigenními a PCR testy. Na rozdíl od restaurací, kde by měly stačit i samo testy a testy prováděné v rámci pracovního testování, je tedy v případě hudebních klubů nutné prokázat provedení negativního test provedeného v jednom z akreditovaných zdravotnických zařízení provádějících testy na přítomnost viru SARS-CoV-2 v těle.

Někteří lidé tvrdí, že je to další z pomst staronového ministra Adama Vojtěch vůči všem lidem nějakým způsobem spojeným s hudbením průmyslem. Ještě před tím než se stal Adam Vojtěch nejprve profesionálním análním alpinistou a následně ministrem zdravotnictví, se nejprve na televizních obrazovkách ukázal jako zpěvák v talentové pěvecké soutěži Superstar, ve které však neuspěl. Jeho následná hudební kariéra budí podobné rozpačité pocity jako hudební kariéra Bohuše Matuše.

Největší hit Adama Vojtěcha je píseň “Declaration” obsahující dnes už legendárním refrénem, jímž se tento hudebně očividně ušislyšně analfabetický jedinec řídí dodnes:

“Fuck you, fuck you wisdom
I’m sure
I don’t need to have sex with you
But I love you”

Pro stranický deník hnutí ANO nazvaný iDNES.cz vysvětlil současná nařízení Vojtěch takto: „Tanec nesporně znamená mnohem vyšší kontakt mezi lidmi, zadýchávání se, šíření choroby,“ řekl ministr. „Jsem přesvědčen o tom, že lidé mohou přijít, sednout si, pobavit se, konzumovat, ale tanec jakožto nějaká činnost, která se vztahuje ke kontaktu mezi lidmi, umožněna v tuto chvíli není.“

Autor: Patrik Müller

ŽÁDNÉ KOMENTÁŘE

Komentář